Ads 468x60px

Blogroll

Blogroll

Blogger news

About

Blogger templates

niedziela, 17 czerwca 2012

No i co?

I stało się...
Moja kruszynka przestała dziś być noworodkiem i dołączyła do zacnego grona niemowlaczków. Jak ten czas leci... Mam wrażenie, że jeszcze wczoraj chodziłam z  przeogromnym brzuchem i modliłam się, by Tati szczęśliwie przyszła na świat, a ona na tym świecie już od miesiąca istnieje... I ma się dobrze, jak mniemam;) Jej głównymi zajęciami są spanie (czego raczej nie uraczyłam z Nadunią), jedzenie (cycuś jest najlepszy na świecie!) i spektakularne napełnianie pieluch;) Jest bardzo pogodnym i spokojnym dzieckiem. Już głuży, chętnie rozmawia z Nadusią i ze stoickim spokojem znosi siostrzane czułości - nie zawsze delikatne;) i jej pomoc przy zabiegach pielęgnacyjnych.  Noce nadal ładnie przesypia, robiąc sobie jedną, góra dwie pobudki na jedzenie, z czego druga przypada w okolicach 6.00 nad ranem, a następnie śpi do 8.00 - 8.30.Nadunia, jako niemowlę, miała dokładnie taki sam rytm, a teraz wstaje o tej samej porze co Tatianka, więc moje dziewczynki pozwalają nam pospać. Oby im tak zostało;)


Nasza urocza "mała" istotka...


tati
 tati


A to poranne pogaduchy moich księżniczek;) Jakość zdjęć pozostawia wiele do życzenia (sprzęt mam nie najlepszej jakości, a do tego nie używałam lampy, żeby nie świecić dziewczynkom po oczach), mimo to zamieszczam je, gdyż pięknie obrazują relacje moich córeczek;) 


dziewczynki

dziewczynki

dziewczynki


1 komentarz:

  1. getpink
    2012/06/18 06:37:25
    Zakochałam się.

    magbi77
    2012/06/18 11:05:07
    O Matko i Córki! ;-) CUUUUUUUUUUUUUDOWNE są! I jak widać Tati włoski ma długie , że znowu będziemy tuo ciotki zazdrościć Ci możliwości robienia kucyków :-) To niemożliwe, że już miesiąc! Jak ten czas pędzi. Buziaki dla Was Kochani!

    jolantaszyndlarewicz
    2012/06/18 15:02:46
    Jejku jakie Tati ma włoski:) jestem pewna, ze będzie je miała tak cudowne lokowane jak Nadusia:) ...a obie są podobne jak dwie krople wody .....co niby dziwić nie powinno ...ale jakbyś zobaczyła naszą piątkę (ja + moje rodzeństwo) to wyglądamy jakby każdy był po innym ojcu:)
    Buziaczki i witamy Tati w gronie niemowlaczków:)

    mamatycipienki
    2012/06/18 15:11:09
    Są śliczne :)

    nastusia81
    2012/06/19 10:45:52
    Getpink - :)))
    Magbi77 - masz rację, ja też nie mogę uwierzyć, że Tati już miesiąc jest z nami
    Jolu - Dusia ma proste włoski, jedynie na tych fotkach wygląda, jakby miała kręcone - efekt całonocnego pocierania główką o pościel;)
    Mamatycipienki - dziękuję;)

    mama_zochulka
    2012/06/19 14:50:33
    Dusia wygląda jak mały cherubinek :) a Tatianka kawal babeczki :)). Razem - przecudne, brak slow. :)

    A włosków to ja już zazdroszczę, moim młodym rosną nadzwyczaj wolno...

    nastusia81
    2012/06/23 00:30:13
    Dziękuję Haniu. Z Tati faktycznie kawał babeczki, bo już ponad 6kg waży, a ledwo co 5 tygodni skończyła. A Dusieńka tylko wygląda na cherubinka, ale różki kryje pod tymi włoskami, których tak zazdrościsz;)

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates