Ads 468x60px

Blogroll

Blogroll

Blogger news

About

Blogger templates

niedziela, 10 czerwca 2012

Eurokibic:)

Zapomniałam wczoraj napisać. Moja pierworodna to potrafi rodzicielkę w niezręcznej sytuacji postawić...
Wczoraj w czasie Mszy św. ksiądz mówi "Módlmy się..." chwila ciszy, nawet brzęczenia much nie słychać, za to doskonale słychać moją córcię, która na hasło "módlmy się" głośno z uśmiechem na ustach 3 - krotnie odpowiada:

"EURO KO KO EURO SPOKO"

Na szczęście nasz wikary jest bardzo wyrozumiały (zapewne dlatego, że sam deklaruje się jako zapalony kibic piłki nożnej) tylko się uśmiechnął zza ołtarza i dalej prowadził eucharystię.

1 komentarz:

  1. mama_zochulka
    2012/06/10 22:43:33
    Tydzień temu ja pisałam o naszej Marcie i komarze w czasie podniesienia, dzisiaj Ty Nastusiu prezentujesz Waszą cudną perełkę. Gdy sobie wyobrażam opisywaną sytuację to śmieję się w głos :D

    jolantaszyndlarewicz
    2012/06/11 09:37:02
    Nieźle:) Sama bym sie chyba w głos, mimo powagi miejsca, roześmiała:) ....Nastusia górą:) buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates