Ads 468x60px

Blogroll

Blogroll

Blogger news

About

Blogger templates

sobota, 9 czerwca 2012

Chrzciny Marcelka:)

Dziś chrzciny mojego chrześniaka, a ja mogłam być przy nim tylko w czasie eucharystii. Zaraz po Mszy św. wracałam do domu, by zająć się moją maleńką choruszką (moja mama zajęła się wnusią przez godzinkę z kawałkiem). Rodzice Marcelka nie mieli mi tego za złe, ale było mi przykro, że z Tatianką opuściłyśmy taką uroczystość. Nic, zdrowie kruszynki najważniejsze.
A Tatianka ma się lepiej;) Gardziełko już prawie w normie. Mała ładnie oddycha, ładnie ssie pierś (już nie puszcza po kilku łykach i nie krzywi buźki w płaczu) i w końcu może pospać w ciągu dnia dłużej niż 20 minut - o ile Nadunia jej na to pozwoli;) Do jutra jest na lekach, później zobaczymy. Zaczęła się "odzywać", jakby głużyć, choć wiem, że to zdecydowanie za wcześnie, jak na trzytygodniowego oseska. Szczególnie aktywna i rozmowna jest rankami, gdy otworzy oczka, a Nadusia przytula buźkę do jej policzka i pyta, jak się jej spało ("Już wstałaś śpioszku? Jak ci się spało?"). Mam wrażenie, że Tati czeka na siostrzyczkę i to właśnie głównie do niej kieruje swoje "odpowiedzi". Lubię takie ranki;)
A na koniec mała perełka:
Nadunia przytula się do Tatianki, głaszcze ją po policzku, całuje w główkę i mówi "Hej Tatianeczko. Kocham cię mój skarbie". Łza zakręciła mi się w oku...
Kocham Was moje Słoneczka:)

1 komentarz:

  1. getpink
    2012/06/10 08:54:18
    Niewiele jest widoków bardziej rozczulających niż dwoje małych dzieci tulących się do siebie z miłością.

    witaaminkaa
    2012/06/10 14:47:22
    Znam takie chwile wzruszenia. I wiesz co? Trwają one do dzisiaj choć osesek ma już 15 miesięcy to więź jaka między nimi jest zaskakuje mnie codziennie. A wszyscy mówili że to minie. NIE MINĘŁO I U WAS NIE MINIE :-)

    Zdrówka dla Tatianki.
    Podeślij jakieś zdjęcia bo pewnie maluta się zmieniła jak i starsza siostra

    mama_zochulka
    2012/06/10 22:45:21
    Wspaniale Nadusia reaguje :) u nas aż tak nie było, a teraz jest super, u Was zapowiada się więc jeszcze lepiej! :))

    jolantaszyndlarewicz
    2012/06/11 09:39:07
    Kochana jest i będzie coraz lepiej:). Nadusia widać pokochała siostrzyczkę całym swoim małym serduszkiem:)
    Wielki buziaczek i czekam na zdjęcia obu Waszych Szczęść:)

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates