Ads 468x60px

Blogroll

Blogroll

Blogger news

About

Blogger templates

piątek, 17 sierpnia 2012

7 rzeczy, których o mnie nie wiecie...

Zostałam zaproszona przez Saskę do zabawy
 1




Już kiedyś brałam udział w podobnej, więc teraz będzie mi trudno wymienić kolejne 7 rzeczy, których o mnie nie wiecie...

1. Ostatnimi czasy ukojenie odnajduję w kuchni. Gotowanie i pieczenie mnie relaksuje. Przeszukuję tony gazet i pozycji z przepisami, by później oddać się kulinarnej przygodzie. Często robię to z moją Nadusią, która załapała kulinarnego bakcyla. Widać niedaleko pada jabłko od jabłoni;)

2. Nie znoszę lata. To znaczy takiego upalnego, gdy jeden ruch ręką powoduje, że skóra na całym ciele robi się wilgotna. Dla mnie optymalna temperatura to 25st.C - wszystko, co powyżej, to czysta przesada.

3. Uwielbiam kawę - pod każdą postacią. Niestety obecnie jej spożycie nie jest dla mnie, z wiadomych względów - nie chcę, by Tati była zbyt pobudzona;)

4. Bardzo, ale to bardzo lubię zielony kolor - wszystkie jego odcienie.

5. Nie mam głowy do języków obcych, a zwłaszcza angielskiego. W tej kwestii jestem kompletną nogą i chyba nie ma na świecie człowieka, który w łopatologiczny sposób przedstawiłby mi i wyjaśnił gramatykę angielską i to tak, bym to zapamiętała i potrafiła odpowiednio zastosować.

6. Uwielbiam długie kąpiele w wannie wypełnionej po brzegi ciepłą wodą i górą piany. Muzyka miła dla ucha, blask świec miły dla oczu i... mogłabym tam siedzieć wiecznie;) Kurczę, a odkąd mam dzieci to zazwyczaj szybki prysznic wchodzi w rachubę.

7. W domu jestem od ponad 3 lat i czasami tęsknię za pracą. Marzy mi się własna działalność powiązana z moim zawodem wyuczonym (pedagog specjalny), ale jak na razie to są tylko mgliste plany na przyszłość. Jeśli coś się wyklaruje w tej kwestii, z całą pewnością o tym napiszę;).

Do zabawy zapraszam:

    Tycipieńkową Mamę http://www.tycipienka.pl/

Ps. Dziewczyny wiem, że większość z Was (a może nawet wszystkie) brała już udział w Kreativ Blogger Award, jednak mam nadzieję, że uda Wam się wymyślić kolejne sekrety, którymi się podzielicie;)

Zapraszam!

1 komentarz:

  1. seuleriels
    2012/08/17 08:29:38
    Heh, mamy sporo wspólnego :) Zajrzałam tu z uwagi na imiona dziewczynek.. Są prześliczne!!!

    nastusia81
    2012/08/17 21:19:27
    Witaj Seuleriels. Dziękuję za miłe słowa;) Pozdrawiam

    ja-zolza
    2012/08/20 22:53:17
    Absolutnie popieram w kwestii letnich temperatur i też UWIELBIAM zieleń :D

    nastusia81
    2012/08/21 09:20:08
    ja-zolza - :)

    magbi77
    2012/08/21 15:12:17
    Dziękuję Kochana za zaproszenie do zabawy, bardzo mi miło :-) Przesyłam buziaki!

    getpink
    2012/08/25 19:07:45
    4 i 6- mam to samo

    mama_zochulka
    2012/08/26 08:11:05
    Nastusiu, dziękuję za zaproszenie :) niestety nie skorzystam, bo a) czasu ostatnio jakoś brak, b) co gorsza zupełnie brak mi pomysłów, i to do tego aż na siedem punktów! ;)

    Co do Twojego drugiego w zupełności popieram :)

    nastusia81
    2012/08/26 21:18:14
    getpink - :)))
    Haniu - nie ma sprawy;)

    jolantaszyndlarewicz
    2012/09/03 14:35:25
    Kochana ja też zielony kocham i długie kąpiele ....najlepiej z Mężem:) ...ale odkąd wyremontowaliśmy łazienkę to o kąpielach zapomniałam bo mamy tylko prysznic:) ...
    dziękuję za nominację:) Postaram się jak najszybciej odezwać na blogu, bo powoli wraca mi wena:)

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates