Ads 468x60px

Blogroll

Blogroll

Blogger news

About

Blogger templates

piÄ…tek, 29 listopada 2013

Przedszkolne Andrzejki

Nadusia wstała bladym świtem. Choć do przedszkola chodzi na 9.00, już tuż po 6.00 chciała się ubierać i biec czym prędzej, gdyż dzisiaj w przedszkolu odbywały się ANDRZEJKI. I to nie byle jakie. Pani poprosiła, by dzieci przebrały się za wróżki i czarodziejów. A u nas ostatnio wróżki, księżniczki i czarodziejki są na topie;))) Córcia ubrana w piękną sukienkę, zaopatrzona w skrzydła i różdżkę popędzała mnie, byśmy jak najszybciej wyszły z domu. Bawiła się - jak to sama powiedziała - świetnie. Z wróżb Nadusia dowiedziała się, że wyjedzie nad morze (lanie wosku), będzie mechanikiem;) i jako pierwsza z grupy wyjdzie za mąż (ku rozpaczy mojego męża).
 



I perełka na koniec:
  • Nadusiu, jako pierwsza wyjdziesz za mąż?
  • Nie! Nigdy! Nie podoba mi siÄ™ wcale ten pomysÅ‚, bo chÅ‚opacy sÄ… brzydcy! Tylko tatuÅ› jako chÅ‚opiec mi siÄ™ podoba!
A tatuś słysząc to obrósł w piórka:) Myślałam, że zaraz pęknie z dumy;)

PS. Przypomnę Ci to córciu za kilkanaście lat;)))

8 komentarzy:

  1. Rety jaka ona śliczna... Też chcę taką :))

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekujÄ™ dziewczyny:)
    Rivulet - a może taką małą wróżkę nosisz pod serduszkiem??? Jeszcze się Ktosiek nie ujawnił czy jest chłopcem czy dziewczynką?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie i mam nadzieję, że ujawni się dopiero przy narodzinach - bo my lubimy niespodzianki :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka piękna wróżka! Wczesne zamążpójście ma zalety, ale nie wątpię że wg Taty właściwy kandydat po prostu nie istnieje :P.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, dokładnie tek powiedział Tatuś:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna wróżka .... najpiękniejsza jaką w życiu widziałam:) .... buziaki:)

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates