Ads 468x60px

Blogroll

Blogroll

Blogger news

About

Blogger templates

środa, 2 stycznia 2013

Pochwalę się, a co:)

Zobaczyłam kiedyś to cudo. Urzekło mnie wielofunkcyjnością i pięknym kolorem:) No i cenę miało zdecydowanie bardziej przystępną niż Kitchenaid, choć i tak zdecydowanie zbyt wysoką jak na naszą kieszeń, by wydać ją ot tak po prostu...
Cichutko marzyłam i westchnęłam do męża, że kiedyś... że bardzo bym chciała... że może na jakąś wyjątkową okazję...
A w Wigilię dzwonek do drzwi, kurier wielkie pudło wnosi:) Moja radość przeogromna, niedowierzanie wielkie i wzrusz taki, że łzy ciurkiem pociekły:) I wcale nie pod choinkę, jak mój mąż powiedział, ale z miłości:)))
Oto mój nowy kuchenny pomocnik:)



Prawda, że fajny?

PS. Kocham Cię mój Gwiazdorku:*

1 komentarz:

  1. elulu
    2013/01/02 22:22:25
    Fajnie. Ja od mojego "gwiazdora" dostałam figę z makiem.
    Czas poszukać chyba innego gwiazdkowego sponsora ;/

    zmeczonasaska
    2013/01/02 22:23:49
    Nie umiem piec, nie znam się na sprzętach, ale wygląda ślicznie. Zapewne jest rewelacyjny :) gdybym piekła, pewnie bym szczerze zazdrościła :)

    nastusia81
    2013/01/02 22:25:47
    elulu, jak widzisz Hania rację miała - "drugi Tatuś" pilnie poszukiwany:)? A swoją drogą, mój Gwiazdor ostatnio troszkę narozrabiał i chyba czuł się winny, więc taki prezent mi zafundował "z miłości" oczywiście ale i pewnie troszkę na przeprosiny

    nastusia81
    2013/01/02 22:28:04
    sasko, to robot wielofunkcyjny i z pewnością któraś część by Cię zadowoliła - mikser planetarny, blender, sokowirówka, maszynka do mięsa, szatkownica i krajalnica do warzyw w jednym. Cóż więcej chcieć?

    asiek195
    2013/01/02 22:42:29
    Z takim pomocnikiem sama chętnie bym przebywała częściej w kuchni :)

    elulu
    2013/01/03 09:04:01
    ;)

    amaranthrose
    2013/01/03 19:58:01
    Wspaniały, Zazdroszczę prezentu:)

    witaaminkaa
    2013/01/03 21:07:30
    Nie Lubię Cię! A raczej Twojego Gwiazdora !
    ..
    ...
    ....
    .....

    Żartowałam..........

    Ale ja też taki chce, choć weszłam na allegro i zobaczyłam cenę i mi się w głowie zakręciło. Tysiaka za takiego MOULINEXa !!!! No nic może kiedyś :-) Teraz czekam na jakieś potrawy w których użyjesz tego cudeńka :-)

    nastusia81
    2013/01/03 22:34:27
    asiu195, elulu - :)))
    amaranthrose - pisz do gwiazdora/ mikołaja. Może w tym roku i Ty znajdziesz podobny prezent pod choinką?
    Kasiu - no właśnie ta cena czyniła ów cudo obiektem westchnień i marzeń. Jednak mój mąż postanowił wydać swój świąteczny dodatek do pensji na mnie i oto pomocnik czeka w kuchni:)

    thumbalina
    2013/01/04 08:33:20
    mam identyczny ;) jakies pol roku temu kupiony - ale szczerze? czesciej maz tego uzywa niz ja... ;)

    jolantaszyndlarewicz
    2013/01/07 12:04:54
    My się też przymierzaliśmy kiedyś fdo jego kupna, ale ostatecznie zrezygnowałam ..... chciałam poczekac, az krtoś będzie się mógł ze mną opinią na jego temat podzielić:) ..... no, a ostatnio po tym jak dane mi było na żywo po raz pierwszy zobaczyć Kiciusia znó na niego zachorowałam:)... ale dla Męża wielkie brawa:). ... moze niech częsciej rozrabia, byle nie za bardzo:)

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates