Ads 468x60px

Blogroll

Blogroll

Blogger news

About

Blogger templates

sobota, 1 grudnia 2012

Liebster Blog cd.

I kolejna osóbka przyznała mi wyróżnienie:) 


A że ja brałam udział w zabawie, to nie będę nikogo nominować.  odpowiem jedynie na pytania, które mi zadała Mama Zołza:)

* Gotowanie czy zamawianie? Zdecydowanie gotowanie:) Uwielbiam pichcić coś po swojemu czy korzystając z przepisów. I jak wiadomo - efekty niektórych moich poczynań można zobaczyć tutaj:)
* Lato czy zima? Lato - jeśli temperatura nie przekracza 25 st.C:) Zima - zawsze, gdy jest biało, mroźno i mogę wystawić twarz do promyków słońca:)
* Autem czy rowerem? Niestety najczęściej autem, ale kiedyś (czyt. przed dziećmi) kilkudziesięciokilometrowe wycieczki rowerowe były na porządku dziennym. Mam cichą nadzieję, że wkrótce do nich powrócę:)
* Czytanie czy pisanie? Czytanie bez dwóch zdań;)
* Skandynawia czy Afryka? Skandynawia
* Spodnie czy spódnica? Zdecydowanie, bezapelacyjnie SPODNIE. Spódnice i sukienki nie dla mnie - być może dlatego, że OD ZAWSZE mam kłopot z kupieniem sobie tej części garderoby, by w niej dobrze wyglądać i tak się czuć;/
* Odkurzanie czy zmywanie? Odkurzanie, bo po zmywaniu moje ręce błagają o SPA.
* Weekend z dziećmi czy bez dzieci? Najczęściej z dziećmi, ale nie powiem - marzy mi się weekend tylko we dwoje, bez zupek, kupek i płaczu z powodów, których trudno mi odgadnąć
* Książka czy film? KSIĄŻKA. Mam ich setki, o różnej tematyce. I ciągle przybywają nowe:) A filmów nie umiem oglądać. Może dlatego, że w czasie czytania moja wyobraźnia działa i wszystko "tworzę i układam po swojemu", a w filmach prawie za każdym razem coś bym zmieniła. Poza tym TV działa na mnie jak lek nasenny, więc często nawet nie dobrnę do połowy filmu i już odpływam w ramionach Morfeusza:)
* Statek czy samolot? Statek. Nigdy w życiu, z własnej i nie przymuszonej woli, nie wsiądę do samolotu.
* Jabłka czy cytrusy? Jedno i drugie. Uwielbiam wszelkie owoce:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
 
Blogger Templates