Ads 468x60px

Blogroll

Blogroll

Blogger news

About

Blogger templates

czwartek, 8 sierpnia 2013

Lakieromaniaczki...

Od zawsze lubiłam mieć pomalowane paznokcie. Od czasu, gdy mam dzieci robię to nieczęsto - jednak u stóp paznokietki zawsze mienią mi się kolorami. Teraz moja kolekcja emalii przeżywa swoje 5 minut. Obie dziewczynki wykazują niezwykłe zainteresowanie emaliami. 

Nadusia zawsze, gdy maluję paznokcie próbuje wziąć mnie pod włos i wyprosić, bym i jej paznokietków nie ominęła. "Wiesz mamusiu, bardzo mi się podoba, jak malujesz swoje paznokietki. tak pięknie wyglądają. Może i mi takie zrobisz?"

Tati natomiast siada tuż obok mnie, ściąga skarpetki, z woreczka wyciąga wacik i udaje, że zmywa lakier ze swoich mini - paznokietków. Widok za iście komiczny - zaledwie 15 - miesięczny szkrab zachowujący się niczym profesjonalna manikiurzystka;)))

Jak widać obie córcie to prawdziwe małe kobietki;) Aż strach pomyśleć, co będzie później:)))


2 komentarze:

 
 
Blogger Templates