Ads 468x60px

Blogroll

Blogroll

Blogger news

About

Blogger templates

sobota, 24 listopada 2012

Dietę czas rozszerzać...

No właśnie, wg kanonów medycznych Tati, skończywszy 6. miesiąc życia i jak dotąd żywiąca się jedynie maminym mlekiem, powinna zacząć smakować nowości wszelakie pod postacią warzyw owoców i kaszek. No cóż...
Teoria swoje, a Tati swoje. Jako zdeklarowana zwolenniczka mlecznego posiłku głęboko gdzieś ma jedzenie pod inną postacią. Od dwóch tygodni staramy się jej dawać nowe rarytasy. Mała zawzięcie usteczka zaciska i nijak nie daje się przekonać, że są równie smaczne jak mleczko. A ja cierpię troszeczkę, gdyż dziecię ruszać się więcej zaczęło, okręcać, obracać, leżeć absolutnie nie chce, siedzieć jak najbardziej tak, tylko mnie mama nie trzymaj! - a więc i zapotrzebowanie energetyczne ma większe. W dzień i w nocy częściej ze mnie korzysta, a że nie przyzwyczaiła się jeszcze do nowych białych nabytków w buźce, często nimi zahacza o moje biedne brodawki;/ Zaciskam więc zęby [swoje:)] i wyczekuję dnia, gdy Tatianka przestanie testować na mnie swoje kiełki...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
 
Blogger Templates