Ads 468x60px

Blogroll

Blogroll

Blogger news

About

Blogger templates

sobota, 13 kwietnia 2013

Nie mam już siły:(

Znowu jestem chora:( Czwarty raz w ciągu 3 miesięcy. Od tygodnia leczę się - jak to matka karmiąca - domowymi sposobami. Wczoraj lekarka po zbadaniu mnie stwierdziła, że leki nie są potrzebne, bo organizm sam zwalczy infekcje;/ Ciekawe...
Dziewczynki często nocami się budzą. Dziś Tati 5 pobudek między 23.oo a 6.oo rano zaliczyła. I od tej 6.oo nie śpi:((( D. stara mi się pomagać, jak tylko może, ale często go nie ma. Praca. Dobrze, że jest, ale czasami naprawdę potrzebuję go w domu. Płuca wypluwam, kaszel mnie męczy przeokropny, jakbym na jakieś suchoty chorowała. Łeb mi rozsadza, katar z nosa się leje, a w gardle żywy ogień. I końca nie widać. Ale organizm sam zwalczy infekcję, prawda? Tylko kiedy???
A ja już sił nie mam...

2 komentarze:

  1. ja-zolza
    2013/04/13 14:19:43
    O rety, jakim cudem Ty jeszcze funkcjonujesz??? Współczuję... Zdrowiej wreszcie na dobre!

    witaaminkaa
    2013/04/14 16:50:40
    Wykończysz się! Moim zdaniem powinnaś sięgnąć po antybiotyk, tego już za dużo. Ja wiem, że karmienie jest ważne ale nie za wszelką cenę, ja tobie się coś stanie to i tak nie będzie komu karmić Tatiankę.

    mama_zochulka
    2013/04/14 21:05:05
    Hej no ale przecież są antybiotyki, które można brać przy karmieniu piersią!
    Zdrówka Nastusiu!

    Wyobrażam sobie, jak jest Ci ciężko. :(
    Ja ostatnio gdy mnie tak zmogło na szczęście mogłam się zupełnie wyłączyć i zwalić wszystko na M.

    elulu
    2013/04/14 21:53:12
    Zmień lekarza może...zdrowia życzę i sił.

    ca-lineczka
    2013/04/16 09:31:54
    Zdrowiej szybko kochana. Dużo siły życzę :*

    zmeczonasaska
    2013/04/22 19:10:25
    I jak zdrówko? Szczerzę współczuję tego chorobowego maratonu... Mam nadzieję, że już wszyscy się wykurowaliście i macie możliwość korzystania z pięknej pogody :)

    getpink
    2013/05/11 12:52:15
    Hej, co tam??

    OdpowiedzUsuń
  2. Witki opadają na takich lekarzy .....

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates