Ads 468x60px

Blogroll

Blogroll

Blogger news

About

Blogger templates

czwartek, 23 kwietnia 2015

Duma mnie rozpiera :D

Nadunia zgłosiła się do konkursu recytatorskiego ponad miesiąc temu. Cały czas żyła tym konkursem, aż do poniedziałku. Obudziła się z przeświadczeniem, że nie da rady, że nie chce, że chce zrezygnować. Namawiałam delikatnie, by jednak spróbowała. Nic na siłę. Sama ma zdecydować. Jeszcze wczoraj rano nie była pewna, czy wystąpi. Ubrałyśmy się elegancko i ruszyłyśmy do przedszkola...

Moja córcia wyszła na scenę, pięknie, głośno wyrecytowała wiersze ulubionego Jana Brzechwy i...
zajęła I miejsce :) :) :) Cieszę się ogromnie :) Moja nieśmiała córcia, która nie wierzy w siebie, swoje umiejętności i zdolności przekonała się, że DA RADĘ.

Moja Nadusia, najwspanialsza...





6 komentarzy:

 
 
Blogger Templates