Ads 468x60px

Blogroll

Blogroll

Blogger news

About

Blogger templates

wtorek, 1 lipca 2014

I dwulatka wie, czego chce!

Maluję sobie paznokcie. Przychodzi Tatianka. Siada obok mnie, ściąga skarpetki, Bierze do rączki wacik kosmetyczny i pilniczek. Udaje, że robi pedicure:)  
Po chwili wyciąga rączki w moją stronę... 
* Mamusiu pomaluj mi paluszki. 
* Tisia, ty jesteś za malutka na malowanie pazurków! 
* Mamusiu, ploszę, tylko jeden! 
* Dobrze na jeden mogę się zgodzić.

Tiśka przebiera w moim kuferku z lakierami. 
* O ten moźe być. Nie, nie lubię z blokatem - odkłada z niesmakiem buteleczkę różowego lakieru ze shimmerem i wyciąga krwistoczerwony.
* Wolę ten!

I dwulatka ma swoje zdecydowane zdanie:) A co!

2 komentarze:

  1. Bo lakier musi być widoczny ;) moja zazwyczaj wybiera czerwony jak już udaje jej się wyjęczęć kilka machnięć pędzelkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tyle Sasko, że Twoja Gabrysia ciut starsza - taka jak moja Duśka. A Tati ma zaledwie 2 latka i już b y chciała buszować po moich lakierach. Coś czuję, że będziemy musiały zamykać szafy przed naszymi córciami:)

      Usuń

 
 
Blogger Templates