Ads 468x60px

Blogroll

Blogroll

Blogger news

About

Blogger templates

sobota, 7 czerwca 2014

Spojrzenie na modę...

Nadusia ma długie do pasa włoski. Chciałam wykorzystać okres lata do tego, by zaplatać jej na główce jakieś fantazyjne warkocze. Usłyszałam:
  • Mamo no co ty. Takie fryzury nadają się na jakąś imprezę, ślub czy coś, a ja tylko do przedszkola idę!"
Innym razem proszę:
  • Nadunia chodź, założę ci kolczyki, bo znowu zarosną ci dziurki!
na co ona:
  • nowe ze sklepu? 
  • no co ty, masz chyba z 7 par!
  • a co ty myślisz, że ciągle będę nosiła te same?
A ja myślałam, że takie rozmowy przeprowadza się z nastolatkami, a nie z czterolatką:)

2 komentarze:

  1. Jakbym o mojej czytała. Problemy może inne, ale podejście identyczne :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie Aniu:) Miło jest wiedzieć, że nie tylko moja córcia jest taką mądralą:)

      Usuń

 
 
Blogger Templates