Ads 468x60px

Blogroll

Blogroll

Blogger news

About

Blogger templates

sobota, 22 lutego 2014

Cztery świeczki na torcie;)

Nie mogę w to uwierzyć...
Nadunia skończyła dziś 4 latka...
Dzieci rosną stanowczo za szybko;/



Kochana Córeczko!
Rośnij nam zdrowo. Korzystaj z życia pełnymi garściami.
Uśmiechaj się tak słodko jak dotąd, 
by te cudne iskierki w Twych oczkach pozostały na zawsze!
Kochamy Cię

Mama, Tata i Tatianka


PS. Moje wypociny. Ja byłam średnio zadowolona, ale najważniejsze, że Jubilatka była zachycona:) 

Torcik z kremem truskawkowym. Oczywiście z Arielką - ulubioną księżniczką Nadusi;)
 

2 komentarze:

  1. Bardzo, ale to bardzo spóźnione życzenia dla Nadusi:) .... rosną nam za szybko te dzieciaki, za szybko ... a tort sliczny:). Dusia ma dobry gust, ja tez uwielbiam Arielkę:) (mimo, iż mam troszkę więcej lat)

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates