Ads 468x60px

Blogroll

Blogroll

Blogger news

About

Blogger templates

wtorek, 5 lutego 2013

Jak to dorośli myslą stereotypowo;)

Kilka dni temu Dusia zaskoczyła mnie ogromnie...
  • Mamusiu wiesz, ja oglądałam taki film dla dorosłych, gdzie goły pan polewał się czekoladą!
Ciśnienie mi skoczyło okropnie. Cholera... Gdzie, kiedy i z kim mogła oglądać TAKIE FILMY!!! Próbowałam się dowiedzieć szczegółów, ale kiepsko mi szło. Ogólnie córcia powtarzała jak mantrę, iż był to film dla dorosłych i był tam goły pan. Jedyne co zdradziła, to fakt, iż oglądała ów film z tatą.
Już ja mu pokażę... Myślałam sobie i czekałam, aż małżonek wstanie po nocce. Jak tylko się obudził zaczęłam rozmowę...
I co się okazało?
A no oglądali fragment filmu...
"Charlie i fabryka czekolady"
:)))

* Pamiętacie scenę, w której chłopiec wpada do jeziora czekolady? Właśnie o tym próbowała mi opowiedzieć Nadusia:) A ja głupia myślałam, że to naprawdę chodzi o FILM DLA DOROSŁYCH:)


charlie

1 komentarz:

  1. mama_pietruszki
    2013/02/05 23:04:07
    Oj Ty mama, mama ;)

    ca-lineczka
    2013/02/06 13:57:37
    Mama ma jakieś sprośne myśli. :))
    Charlie i fabryka czekolady - uwielbiam ten film, oglądałam go już mnóstwo razy i nadal chętnie do niego wracam. :)

    nastusia81
    2013/02/06 21:43:33
    No widzisz Ca-lineczko. Ja natomiast nigdy nie widziałam tego filmu (jak z resztą wielu, wielu innych, co mi ciągle mąż wypomina;/ a co ja na to mogę, że książki są dla mnie o niebo fajniejsze?), więc nie mogłam skojarzyć faktów;(

    getpink
    2013/02/07 08:20:38
    :D :D

    ca-lineczka
    2013/02/07 09:42:23
    No ja też wolę książki niż filmy. Jednak filmy z moim ukochanym Johnnym D. oglądam wszystkie do znudzenia... :D

    mama_zochulka
    2013/02/07 09:59:48
    W ten oto sposób można "zabić" zupełnie niewinnego męża! :D

    lila-a
    2013/02/17 21:05:11
    za chiny bym nie wpadła, że to o ten film chodzi...

    lila-a
    2013/02/17 21:06:20
    w sumie to oglądałam tylko jego początek więc nie ma co sie dziwić... ja zatapiam się w świecie książek, TV może dla mnie był i nie musi....

    jolantaszyndlarewicz
    2013/03/02 21:00:52
    Ja tego filmu nie zdzierżyłam .... dlatego też w życiu nie zaskoczyłabym, ze chodzi o Charliego ... nie dziwię się więc, ze miałaś głupie myśli:) buziolek

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates